Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
Latest research in the field of applied linguists suggests that giving children a participatory and active role in the development of their foreign language skills could help teachers reveal overlooked aspects of language learning. Furthermore, challenging the role given to children in language lear...
Autor principal: | Inostroza A., María-Jesus |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | espanhol |
Publicado em: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31323 |
Registros relacionados
-
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
por: Villalba Martínez, Félix, et al.
Publicado em: (2017) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
por: Martínez Marín, Juan Diego, et al.
Publicado em: (2021) -
Comunicar lo leído en español como L2: Un estudio cualitativo en el contexto educativo chileno
por: Soliman, Maha
Publicado em: (2021) -
Evaluación de la inteligencia artificial y de la calibración de docentes en los cursos de escritura de inglés como lengua extranjera en una universidad pública costarricense
por: Charpentier Jiménez, William
Publicado em: (2024) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
por: Arias de la Cruz, Andrés, et al.
Publicado em: (2019)