Chilean young learners’ perspectives on their EFL lesson in primary schools
Latest research in the field of applied linguists suggests that giving children a participatory and active role in the development of their foreign language skills could help teachers reveal overlooked aspects of language learning. Furthermore, challenging the role given to children in language lear...
Κύριος συγγραφέας: | Inostroza A., María-Jesus |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Έκδοση: |
Universidad de Costa Rica
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/31323 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
από: Villalba Martínez, Félix, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Master of TESOL students’ conceptions of assessment: questioning beliefs
από: Martínez Marín, Juan Diego, κ.ά.
Έκδοση: (2021) -
Comunicar lo leído en español como L2: Un estudio cualitativo en el contexto educativo chileno
από: Soliman, Maha
Έκδοση: (2021) -
Evaluación de la inteligencia artificial y de la calibración de docentes en los cursos de escritura de inglés como lengua extranjera en una universidad pública costarricense
από: Charpentier Jiménez, William
Έκδοση: (2024) -
Form-focused instruction (FFI) and language features attended to during content-based instruction (CBI) lessons at a southeastern Mexican university
από: Arias de la Cruz, Andrés, κ.ά.
Έκδοση: (2019)