Effects of scaffolded intensive reading on students’ reading comprehension performance
Abstract: This research sought to explore the connection between a small-group intensive reading comprehension project and students’ performance in two sample English national exit exams (ENEEs) developed by the Ministry of Public Education, Costa Rica. The data were gathered from an intervention pl...
1. autor: | Sevilla Morales, Henry |
---|---|
Format: | Online |
Język: | hiszpański |
Wydane: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/27204 |
Podobne zapisy
-
Decodificación y lectura / Decodification and reading
od: Paredes Muñante, Jorge Guillermo
Wydane: (2006) -
Consideraciones didácticas para la aplicación de estrategias de lectura / Didactic considerations for the application of reading strategies
od: Solé, Maira
Wydane: (2007) -
Conocimiento previo y comprensión lectora en un texto de materia teológica / Prior knowledge and reading comprehension with a Theology text
od: Méndez Anchía, Silvia
Wydane: (2007) -
The effect of explicit vocabulary teaching on vocabulary acquisition and attitude towards reading
od: Hasbún Hasbún, Leyla
Wydane: (2005) -
La lectura extensiva: un medio para mejorar la habilidad lingüística de la población estudiantil / Extensive reading: a tool to improve students’ proficiency level
od: Hernández Herrero, Annabelle
Wydane: (2007)