Effects of scaffolded intensive reading on students’ reading comprehension performance
Abstract: This research sought to explore the connection between a small-group intensive reading comprehension project and students’ performance in two sample English national exit exams (ENEEs) developed by the Ministry of Public Education, Costa Rica. The data were gathered from an intervention pl...
Autor principal: | Sevilla Morales, Henry |
---|---|
Formato: | Online |
Lenguaje: | español |
Publicado: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/27204 |
Ejemplares similares
-
Decodificación y lectura / Decodification and reading
por: Paredes Muñante, Jorge Guillermo
Publicado: (2006) -
Consideraciones didácticas para la aplicación de estrategias de lectura / Didactic considerations for the application of reading strategies
por: Solé, Maira
Publicado: (2007) -
Conocimiento previo y comprensión lectora en un texto de materia teológica / Prior knowledge and reading comprehension with a Theology text
por: Méndez Anchía, Silvia
Publicado: (2007) -
The effect of explicit vocabulary teaching on vocabulary acquisition and attitude towards reading
por: Hasbún Hasbún, Leyla
Publicado: (2005) -
La lectura extensiva: un medio para mejorar la habilidad lingüística de la población estudiantil / Extensive reading: a tool to improve students’ proficiency level
por: Hernández Herrero, Annabelle
Publicado: (2007)