Effects of scaffolded intensive reading on students’ reading comprehension performance
Abstract: This research sought to explore the connection between a small-group intensive reading comprehension project and students’ performance in two sample English national exit exams (ENEEs) developed by the Ministry of Public Education, Costa Rica. The data were gathered from an intervention pl...
المؤلف الرئيسي: | Sevilla Morales, Henry |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | الإسبانية |
منشور في: |
Universidad de Costa Rica
2017
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/27204 |
مواد مشابهة
-
Decodificación y lectura / Decodification and reading
حسب: Paredes Muñante, Jorge Guillermo
منشور في: (2006) -
Consideraciones didácticas para la aplicación de estrategias de lectura / Didactic considerations for the application of reading strategies
حسب: Solé, Maira
منشور في: (2007) -
Conocimiento previo y comprensión lectora en un texto de materia teológica / Prior knowledge and reading comprehension with a Theology text
حسب: Méndez Anchía, Silvia
منشور في: (2007) -
The effect of explicit vocabulary teaching on vocabulary acquisition and attitude towards reading
حسب: Hasbún Hasbún, Leyla
منشور في: (2005) -
La lectura extensiva: un medio para mejorar la habilidad lingüística de la población estudiantil / Extensive reading: a tool to improve students’ proficiency level
حسب: Hernández Herrero, Annabelle
منشور في: (2007)