Teachers’ discourses on young lesbians in the portuguese school context
This paper aims to analyze teachers’ discourses on young lesbians in the Portuguese schools. To that end, we carried out semi-structured interviews with 24 Portuguese teachers of middle and secondary schools. After having analyzed the retrieved data from the interviews, we identified four main theme...
المؤلفون الرئيسيون: | Rodrigues, Liliana, Brás, Andreia, Cunha, Catarina, Petiz, João Paulo, Nogueira, Conceição |
---|---|
التنسيق: | Online |
اللغة: | الإسبانية |
منشور في: |
Universidad de Costa Rica
2015
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/18535 |
مواد مشابهة
-
Desafíos actuales a la inclusión: un estudio de caso en un aula de preescolar portuguesa / Today`s issues to the inclusion: a case study in a early childhood education portuguese classrooms
حسب: Martínez Figueira, María Esther, وآخرون
منشور في: (2015) -
Fundamentos curriculares de la ciudadanía en un estado neoliberal: el caso de Sistema Educativo Costarricense / Curriculum fundamentals of the citizenships in a neoliberal state: the case of the Costa Rican Educational System
حسب: Toruño Arguedas, César
منشور في: (2010) -
Educación para el desarrollo sustentable en Chile: Deconstrucción pedagógica para una ciudadanía activa
حسب: Berríos Villarroel, Adolfo, وآخرون
منشور في: (2020) -
De la vida a la pedagogía: un encuentro con la convivencia / From life to pedagogy: an encounter to sharing
حسب: Segura Castillo, Mario Alberto
منشور في: (2008) -
Open lives : Safe schools : Addressing gay and lesbian issues in education
حسب: Walling, Donovan R.
منشور في: (1996)