Computer mediated parent-teacher communication / La comunicación entre padre-maestro mediada por computadora
Parent-teacher communication is crucial to children’s education. The literature reveals that parents’ involvement in their children’s education improves outcomes in areas such as learning, attendance, behavior, and graduation rates. Increased and meaningful communication between home and school is l...
Hovedforfatter: | Juniu, Susana |
---|---|
Format: | Online |
Sprog: | spansk |
Udgivet: |
Universidad de Costa Rica
2009
|
Fag: | |
Online adgang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/18000 |
Lignende værker
-
Web-Based Learning (WBL): a challenge for foreign languaje teachers
af: Quesada Pacheco, Allen
Udgivet: (2005) -
Las creencias sobre obesidad de niños y niñas en edad escolar y las de sus progenitores / Beliefs about obesity of school children with this condition and their parents
af: Núñez Rivas, Hilda, et al.
Udgivet: (2013) -
Explorando el proceso de enseñanza y de aprendizaje en el área de la programación de computadoras / Exploring the teaching-learning process in the area of computer programming
af: Murillo Rivera, Maureen
Udgivet: (2006) -
Necesidades de orientación de padres y madres de estudiantes de colegios académicos diurnos de la Dirección Regional San José Norte / Counseling needs of parents from academic day secondary schools of the North San José region
af: Chinchilla Jiménez, Roxana, et al.
Udgivet: (2015) -
Instructor interactivo de nivelación diferencial (IIN) en ingeniería topográfica: diseño, desarrollo y evaluación
af: Garbanzo León, Jaime, et al.
Udgivet: (2018)