The testing of listening in bilingual secondary schools of Costa Rica: bridging gaps between theory and practice / Evaluación de la destreza auditiva en los colegios bilingües de Costa Rica: acortando brechas entre teoría y práctica
Despite listening being one of the most crucial skills in the process of communication, research shows that it has been neglected in most English as a Foreign Language (EFL) programs, both worldwide and in Costa Rica. Worse yet, mismatches between theory and practice often result in poor listening a...
Hoofdauteurs: | Gamboa Mena, Roy, Sevilla Morales, Henry |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | Spaans |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Costa Rica
2014
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/aie/article/view/14800 |
Gelijkaardige items
-
La enseñanza del inglés en Costa Rica y la destreza auditiva en el aula desde una perspectiva histórica
door: Córdoba Cubillo, Patricia, et al.
Gepubliceerd in: (2005) -
La comprensión auditiva: definición, importancia, características, procesos, materiales y actividades
door: Córdoba Cubillo, Patricia, et al.
Gepubliceerd in: (2005) -
Interaction in the English classroom; an exploratory study
door: Fernández Abarca, Marianella
Gepubliceerd in: (2004) -
Principios epistemológicos y axiológicos del saber docente en la enseñanza del inglés / Epistemological and axiological principles of the english teacher knowledge
door: Córdoba González, Gustavo, et al.
Gepubliceerd in: (2010) -
Carreras de enseñanza bilingüe: Un paso más en la ruta hacia la Costa Rica bilingüe
door: Vargas González, María Fernanda, et al.
Gepubliceerd in: (2024)