APA引文

Bravo Cóppola, L. (2010). Prácticas inclusivas en el aula: Validación de un instrumento para conocer la perspectiva del alumnado de primaria y secundaria / Inclusive practices in the classroom: validation instrument for knowledge perspective of the primariy and high school.. Universidad de Costa Rica.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Bravo Cóppola, Laura. Prácticas Inclusivas En El Aula: Validación De Un Instrumento Para Conocer La Perspectiva Del Alumnado De Primaria Y Secundaria / Inclusive Practices in the Classroom: Validation Instrument for Knowledge Perspective of the Primariy and High School.. Universidad de Costa Rica, 2010.

MLA引文

Bravo Cóppola, Laura. Prácticas Inclusivas En El Aula: Validación De Un Instrumento Para Conocer La Perspectiva Del Alumnado De Primaria Y Secundaria / Inclusive Practices in the Classroom: Validation Instrument for Knowledge Perspective of the Primariy and High School.. Universidad de Costa Rica, 2010.

警告:這些引文格式不一定是100%准確.